Zimné pneumatiky Pirelli PZERO WINTER 235/40 R19 P ZERO WINTER 92V NA0 MFS 3PMSF
Nové zimné pneumatiky Pirelli Pzero Winter a rýchla jazda na zasnežených cestách sa pre milovníkov športových vozidiel stáva realitou. Asymetrický dezén zaistí bezchybnú priľnavosť aj v najprudších kopcoch, v najsilnejšej fujavici a v najhustejšom lejaku. V prudkých zákrutách vás podrží špeciálne upravený vzor dezénu vybavený tisíckami ostrých lamiel, ktoré zaručujú perfektnú stabilitu aj pri vysokej záťaži. Na tento dezén testovaný s Lamborghini sa dlho čakalo. V portfóliu značky kraľovalo Sottozero S3 a Scorpion Winter, ale Pzero je značka v značke.Centrálne bloky gumy sa starajú hneď o niekoľko funkcií naraz. Po prvé sa vďaka pružnosti prispôsobí náhlym zmenám rýchlosti, za druhé si hravo poradí s maximálnym záberom v daždi či na roztopenom snehu.
Pirelli Pzero Winter a ich výhody
- Perfektná voľba pre športové vozidlá
- Špičkový záber na snehu aj mokru
- Perfektná priľnavosť v zákrutách
- Skvelá ochrana proti aquaplaningu
História značky Pirelli
V roku 1872 v Talianskom meste Miláno založil mladý inžinier Giovanni Battista Pirelli spoločnosť G.B. Pirelli & Co, spoločnosť na výrobu gumových predmetov. Najväčší úspech ale dosialhla firma výrobou elektrických priemyslových a telegrafných káblov. Hlavne výroba káblov vyniesla Pirelli obrovské zisky. Spoločnosť sa v roku 1886 zaoberala aj pokládkami káblov na morskom dne červeného mora, alebo aj k Baleárskym ostrovom. V roku 1892 postihla Taliansko ekonomická kríza a továrni sa už nedarilo tak ako pred tým. O dva roky neskôr bola založená divízia výroby pneumatík, ktorá bola v tom období na obrovskom vzostupe, čo sa ukázalo ako veľmi dobré riešenie. V prvom desaťročí 20. storočia továreň vyrábala pneumatiky pre prvé autá. V roku 1914 si Pirelli patentovala pneumatiku určenú pre asfaltový povrch. Veľký úspech zaznamenala Pirelli na pôde motoršportu, kde v roku 1925 zvíťazila s Alfou Romeo Gastone Brilli Peri v Grand Prix Italia. V roku 1932 zomrel riaditeľ a zakladateľ spoločnosti a vedenie prevzali jeho synovia. Pirelli naďalej vyrába káble a je úspešná pri motoršporte. Vo vojne, spadla spoločnosť do rúk nemcom a začali sa sústreďovať na vojenský materiál. Výroba sa po vojne v 50.tych rokoch vrátila do normálu a začala s koaxiálnymi káblami pre televízory a telefony, zároveň sa pneumatiky Pirelli stávajú dodávateľom pre závody Formula 1 kedy v rovnakom období vznikol dezén Cinturato Radial. Rada Cinturato sa vyznačovala vysokým komfortom a bezpečnosťou so špičkovými vlastnosťami. V 80.tych rokoch Pirelli preniká i do výroby motocyklových pneumatík. Vďaka akvizícii s nemeckým Metzelerom vyrába pneumatiky pre cestovné moto. V ďalších rokoch vzniká rada Pirelli Zero, ktoré poskytujú špičkový výkon pre silné autá a zároveň beží výroba pre nákladné automobily.
Šírka | 235 |
Výška | 40 |
Priemer | R19 |
Sezóna | Zimné pneumatiky |
Hmotnostný index | 92 (630kg) |
Rýchlostný index | V |
Druh pneumatiky | Štandardná |
Prilnavosť na mokrom povrchu | B |
Spotreba paliva | D |
Hlučnosť - typ | A |
Hlučnosť pneumatiky | 68 |
Hmotnosť | 10.79 |
Typ | Osobné/SUV pneumatiky |
EPREL | 595748 |
Homologizácia | Porsche 911 |
EAN | 8019227288391 |