Letné pneumatiky Pirelli SCORPION ZERO ASIMMETRICO 285/45 R21 SCORPION ZERO ASIM 113W XL MO1 M+S .
Celoročné pneumatiky Pirelli Scorpion Zero Asimmetrico sú vyrobené pomocou najnovších a najvyspelejších vývojových konštrukčných techník Pirelli MIRS - Modulárny Integrovaný robotizovaný systém. Pnematika zrodená preto, aby sa stala súčasťou najvýkonnejších ľahkých nákladných vozidiel a SUV, zvyšuje bezpečnostné normy a zároveň obohacuje váš zážitok z jazdy. Použitie pneumatiky Scorpion Zero Asimmetrico na akomkoľvek vozidle zvyšuje stupeň priľnavosti k povrchu, prenáša okamžitú reakciu pri zatáčaní a stabilnejšiu trakciu. Atraktívny dezén vytvára z pneumatiky ideálnu voľbu pre kolesá a sady pneumatík vyžadujúce maximálny efekt. Vzorka asymetrického dezénu a celoročná zmes prispievajú k dosiahnutiu vynikajúcich výkonov. Stredové rebrovanie optimalizuje opotrebenie. Tri pozdĺžne drážky znižujú riziko vzniku aquaplaningu a lamely v tvare písmena S zase výrazne obmedzujú hlučnosť. Pneumatika má označenie M+S, nie zimnú normu 3PMSF
Celoročné pneumatiky Pirelli Scorpion Zero Asimmetrico a ich výhody
- nízke riziko aquaplaningu
- dezén obmedzuje hlučnosť
- výborná trakcia
História značky Pirelli
V roku 1872 v Talianskom meste Miláno založil mladý inžinier Giovanni Battista Pirelli spoločnosť G.B. Pirelli & Co, spoločnosť na výrobu gumových predmetov. Najväčší úspech ale dosialhla firma výrobou elektrických priemyslových a telegrafných káblov. Hlavne výroba káblov vyniesla Pirelli obrovské zisky. Spoločnosť sa v roku 1886 zaoberala aj pokládkami káblov na morskom dne červeného mora, alebo aj k Baleárskym ostrovom. V roku 1892 postihla Taliansko ekonomická kríza a továrni sa už nedarilo tak ako pred tým. O dva roky neskôr bola založená divízia výroby pneumatík, ktorá bola v tom období na obrovskom vzostupe, čo sa ukázalo ako veľmi dobré riešenie. V prvom desaťročí 20. storočia továreň vyrábala pneumatiky pre prvé autá. V roku 1914 si Pirelli patentovala pneumatiku určenú pre asfaltový povrch. Veľký úspech zaznamenala Pirelli na pôde motoršportu, kde v roku 1925 zvíťazila s Alfou Romeo Gastone Brilli Peri v Grand Prix Italia. V roku 1932 zomrel riaditeľ a zakladateľ spoločnosti a vedenie prevzali jeho synovia. Pirelli naďalej vyrába káble a je úspešná pri motoršporte. Vo vojne, spadla spoločnosť do rúk nemcom a začali sa sústreďovať na vojenský materiál. Výroba sa po vojne v 50.tych rokoch vrátila do normálu a začala s koaxiálnymi káblami pre televízory a telefony, zároveň sa pneumatiky Pirelli stávajú dodávateľom pre závody Formula 1 kedy v rovnakom období vznikol dezén Cinturato Radial. Rada Cinturato sa vyznačovala vysokým komfortom a bezpečnosťou so špičkovými vlastnosťami. V 80.tych rokoch Pirelli preniká i do výroby motocyklových pneumatík. Vďaka akvizícii s nemeckým Metzelerom vyrába pneumatiky pre cestovné moto. V ďalších rokoch vzniká rada Pirelli Zero, ktoré poskytujú špičkový výkon pre silné autá a zároveň beží výroba pre nákladné automobily.
Šírka | 285 |
Výška | 45 |
Priemer | R21 |
Sezóna | Letné pneumatiky |
Hmotnostný index | 113 (1150kg) |
Rýchlostný index | W |
Druh pneumatiky | Štandardná |
Zosílenie | XL |
Prilnavosť na mokrom povrchu | B |
Spotreba paliva | B |
Hlučnosť - typ | A |
Hlučnosť pneumatiky | 70 |
Hmotnosť | 17.75 |
Typ | Osobné/SUV pneumatiky |
EPREL | 595664 |
Homologizácia | Mercedes AMG |
EAN | 8019227281439 |